poniedziałek, 18 lipca 2016

LBA

Cześć!
Zostałam dzisiaj nominowana przez Sus (jeszcze raz dziękuję <3) do LBA, a więc dzisiejszy post tylko o tym. Chyba nie muszę pisać o co z tym chodzi, prawda? :D
Nie przedłużając.

Odpowiedzi na pytania

1. Zgadzasz się ze stwierdzeniem Cassandry Clare z książki "Miasto Kości": "Kochać znaczy niszczyć, a być kochanym znaczy zostać zniszczonym."?
Gdybym żyła w książce/filmie/serialu, gdzie ukochana osoba jest wykorzystywana do zranienia wroga - tak. Niestety, moje nudne życie toczy się w realu, zatargów nie mam żeby ktoś mógł wykorzystać miłość mojego życia do skrzywdzenia mnie, a więc odpowiedź brzmi nie.
2. Czy kiedykolwiek miałeś styczność z poprawką w szkole? Tą w sierpniu. Zdałeś?
Na szczęście nie miałam :)
3. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
Scenarzystką i pisarką. Mam tyle pomysłów, że nie mogę ich nie wykorzystać!
4. Wolisz oglądać ekranizacje czy filmy bez podstawy książkowej?
Filmy bez podstawy książkowej. W innym razie ciągle porównuję wszystko do książki.
5. Co sądzisz o osobach, które po obejrzeniu ekranizacji uważają się za wielkich ekspertów? Czy można być wielkim fanem serii bez czytania książek?
Sądzę, że są idiotami. Każdy ma swoje widzi mi się danej książki, i jeśli oglądnie się tylko film, zabraknie swojego wyobrażenia, przez co rzekomy ekspert nie może być ekspertem. Ma to sens, czy znowu zmęczenie daje o sobie znać i piszę bezsensu?
6. Podaj najśmieszniejszy cytat z książki jaki znasz.
Mogłabym wybierać tego mnóstwo z samego Harry'ego Pottera, a co dopiero z wszystkich książek :D Nie ma mowy, żebym wybrała.
7. Jaka jest twoja ulubiona książkowa, kanoniczna para?
Nie mam takiej.
8. Ile masz książek w swojej biblioteczce?
Szkoda mi trzech dni, żeby zliczyć to wszystko :D
9. Czy w tym roku bierzesz udział w jakimś wyzwaniu czytelniczym? Jeśli tak, to jakie są twoje wyniki?
Miałam wziąć, ale po pięciomiesięcznym zastoju w czytaniu zrezygnowałam.
10. Jaki jest twój ulubiony polski autor/autorka?
Nie mam takiego.
11. Co mógłbyś jeść non stop?
Nic, w końcu wszystko mi się znudzi :D

Nominowani

Pytania do was

1. Masz jakieś zwierzątko? Jakie?
2. Twoje motto?
3. Ulubiony pisarz/pisarka?
4. Przez jeden dzień możesz być wybraną postacią ze swojego opowiadania. Kto by to był? Dlaczego?
5. Jakie jest twoje największe marzenie?
6. Czy kiedykolwiek przeczytałaś książkę, która sprawiła, że chciałaś zmienić swoje życie? Jaka to książka?
7. Co sądzisz o serialach powstałych na podstawie książek? 
8. Z jaką postacią książkową utożsamiasz się? Dlaczego?
9. Co robisz na brak weny?
10. Czytasz wiersze? Jaki jest twój ulubiony/a poeta/ka? I ulubiony wiersz?
11. Wyobraź sobie, że jesteś główną postacią twojego ulubionego filmu/serialu. Jak wygląda twój dzień?

To na tyle <3
Kolejny rozdział w środę, o ile będę pamiętała jaki jest dzień tygodnia.

2 komentarze:

©ZaulaAveline