poniedziałek, 2 maja 2016

LBA

Witam Was w innym niż zazwyczaj poście. Zawdzięczam to kochanej Sajdi, od której to dostałam nominację do LBA ;)

Czym jest LBA?

Jako że jestem leniem, pozwolę sobie skopiować informację na ten temat od OliSz:
Nominację otrzymuje się od innego blogera, któremu nasz blog się spodobał, uznał, że ,,dobrze wykonaliśmy robotę". Odpowiada się na pytanie od nominującego, a następnie nominuje się inne blogi do LBA (nie można nominować blogera, od którego otrzymało się nominację).

 Odpowiedzi na pytania

1. Który fandom najbardziej gra Ci w duszy?
Herosi <3
2. Fanfik, który z ręką na sercu polecisz innym? 
Ooo, tutaj na jednym się  nie skończy! No cóż, chodźmy z tym po kolei:
c) (oczywiście, tego nie mogło zabraknąć, bo chociaż na końcu, to jednak pierwszy :D) http://vis-vim-vi-pellit.blogspot.com/
3. Czego nie możesz znieść czytając ff innych ludków?
Zniosę wszystko, o ile są akapity. Ich brak denerwuje mnie najbardziej, nie wiedzieć czemu.
4. Jaka piosenka ostatnio nie mogła wyjść Ci z głowy?
Cały czas coś mamroczę pod nosem (i to nie jest Avada Kedavra), ciągle jakieś piosenki krążą mi po głowie i nie chcą wyjść (a już szczególnie na sprawdzianach, chociaż jedna uratowała mnie na kartkówce z angielskiego :D), więc wymienię kilka: 
c) Light 'em up (polecam imprezy przy tym :D)
d) Take Me to Church (to przez koleżankę)
5. Czarodziejka, Heros, Elfka, Łowczyni, Potwór z bagien? (wybierz jedną opcję xD)
No wiesz, tylko jedną? Pfff, teraz to zadałaś mi pytanie, nad którym mogłoby mi zejść całą wieczność, i to nie żartuję. Jeśli o to chodzi, mogę bardzo długo się zastanawiać. Ale niech spocznie na Herosie, chociaż Potwór z bagien jest kuszący <3
6. Ulubiony serial/animiec/odcinek animowany?
Nie żartuj, że znowu jeden. Lecimy znowu z listą seriali animowanych!:
a) Ultimate Spider-man (wbrew pozorom, potrafi wiele nauczyć, i nie chodzi tutaj o skopanie tyłka ludziom i nie tylko)
b) Danny Phantom
c) Amerykański Smok Jake Long
d) Ach ten Andy
e) Kim Kolwiek
f) Odlotowe agentki
g) Scooby Doo
h) Jacksonowie
Dobra, trochę wróciłam do dzieciństwa, bo teraz oglądałam tylko pierwszą pozycję z listy. Może kiedyś wezmę się za pozostałe od nowa ;)
7. Ile przeczytałaś w tym roku książek? (odliczamy lekturki szkolne! ♥)
Nie szaleję w tym roku, bo tylko dziesięć. No cóż, bardziej teraz pociąga mnie pisanie.
8. O której porze dnia najczęściej zabierasz się za pisanie?
To zależy jaki dzień :D W czwartki najczęściej a biologii. A odliczając szkołę, to nie mam jakiejś reguły. Zazwyczaj siedzę od po 20, kiedy to kładę się na łóżku z tabletem i próbuję coś napisać, ale jest to poprzedzane pisaniem na laptopie, bez konkretnej pory.
9. Istnieje fantasy, którego nie znosisz? 
Nie, jeśli tylko mnie zaciekawi, to przeczytam wszystko.
10. Słone czy słodkie?
Ostatnio jestem ciągle przesłodzona, a więc słone. 
11.Ulubiona emotoikonka?
:D

Moje nominacje i pytania

Podczas gdy Sajdi nominowała dwie osoby, ja znominuję jedną (wiecie, bida w kraju), a dokładnie Susan Kelley :D Oto pytania dla Ciebie:
1. Skąd czerpiesz inspirację do pisania?
2. Ulubiony serial/film?
3. Czego nie znosisz w ludziach?
4. Ulubiona piosenka?
5. Tymbark vs Frugo?
6. Ile miałaś lat i jak nazywała się pierwsza książka Ricka Riordana, po którą sięgnęłaś? 
7. Ulubione blogi?
8. Ulubiona książka?
9. Co robisz, kiedy cierpisz na brak weny?
10. Gdybyś miała pojechać w jedno miejsce, gdzie i dlaczego byłoby to?
11. Najbardziej ulubiony przedmiot szkolny? Dlaczego?



P.S. Nowy rozdział jest w trakcie pisania, powinien pojawić się za góra trzy dni ;)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za 2 nominację w tym tygodniu *__* Jestem zaszczycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedź na pytania! ♥
    Avada Kedavra! Hahahaha, zrobiłaś mi dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten... rozdział pisz!
      Pisz!
      Pisz!
      Pisz!
      Pisz!
      Szybko!
      *spamu tak bardzo dużo*

      Usuń
    2. Dobra, spokojnie, napiszę, jak tylko skończę czytać twoje opowiadanie :D Ono wciąga!

      Usuń

©ZaulaAveline